• توانبخشی سکته مغزی
  • کلینیک درمان سکته مغزی
  • مجهز به تجهیزات پیشرفته درمان سکته مغزی

سوالات سکته مغزی با پاسخ دکتر روزبه کاظمی

 

 

نکته پزشکی روز

مصرف خودسرانه مسکن ها و خطر بروز سکته مغزی

مصرف خودسرانه و مداوم مسکن های متداولی مثل ایبوپروفن، ژلوفن، دیکلوفناک، ناپروکسن و سلوکسیب و داروهای معروف به NSAIDS خود می تواند خطر بروز سکته های مغزی و حتی قلبی را افزایش دهد


دکتر روزبه کاظمی - مدیریت کلینیک تبسم

نکات قبلی
مجله پزشکی و سلامت
کلینیک تبسم
دکتر روزبه کاظمی - پروفسور سمیعی
خدمات توانبخشی تبسم

کلینیک تبسم، ارائه دهنده خدمات بیماری های سکته مغزی

کلینیک تبسم در سال ۱۳۸۴ پس از انجام مطالعات اولیه بر روی بیماران مبتلا به سکته مغزی در کشور و وضعیت توانبخشی این بیماران و نیز میزان بهبود و مرگ و میر آنها و ضرورت تامین یک مرکز توانبخشی سکته مغزی ویژه که شامل کلیه نیازهای درمانی بیماران سکته مغزی بوده و از روشهای علمی و نوین بهره گیرد، سبب شد تا این مرکز با تهیه پروتکل های درمان سکته مغزی و تدارک تجهیزات، با نام تبسم (مخفف توانبخشی بیماران سکته مغزی) در سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت نماید کلینیک تبسم با استفاده از کادر درمانی حرفه ای و با تجربه و ارائه خدمات جامعی چون فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، ارتوپدی فنی، مشاوره تغذیه و ارائه خدمات درمان سکته مغزی در منزل (تحت نظارت تیم پزشکی) با جدیت و حساسیت بسیار تلاش دارد تا بیماران و هموطنان گرامی از روشهای صحیح علمی توانبخشی بهره برده و حداکثر استقلال و توانایی های فردی خود را بازیابند.

درباره کلینیک تبسم

خدمات درمانی کلینیک تبسم

سکته مغزی آسیب های متعدد و گوناگونی در بخش های مختلف حرکتی، حسی، شناختی و روانی ایجاد می کند. به همین دلیل کلینیک تبسم از واحدهای تخصصی مختلفی جهت بررسی و درمان هریک از نقائص و ناتوانی های ایجاد شده در بیمار با استفاده از کادر درمانی باتجربه و تجهیزات کامل توانبخشی به منظور رسیدن به بیشترین میزان بهبود در کوتاه ترین زمان ممکن برخوردار است.

مهمترین هدف، ارائه کلیه خدمات لازم توانبخشی و آموزشی برای بیمار برای رسیدن به حداکثر میزان استقلال فردی و بازیابی حداکثری توانایی از دست رفته بیمار است.

بیشتر بدانید
خدمات درمانی کلینیک تبسم
خدمات درمانی
خدمات توانبخشی تبسم
 
پرسش و پاسخ

مشاوره سکته مغزی

سوالات خود را درباره بیمار سکته مغزی بپرسید و پاسخ کلینیک تبسم را دریافت کنید

سوال خود را بپرسید
 
فرصت های شغلی

دعوت به همکاری

پزشک متخصص (مغز و اعصاب - طب فیزیکی و توانبخشی -داخلی)
فیزیوتراپیست
کاردرمانگر
گفتاردرمانگر

ارسال رزومه در واتسپ
 

هشدار

کلینیک تبسم (توانبخشی بیماران سکته مغزی) شعبه دیگری ندارد

توجه: هرگونه سوء استفاده از نام کلینیک تبسم (با مدیریت و درمان دکتر روزبه کاظمی از سال ۱۳۸۷) و یا آرم ثبت شده و یا اعلام نام دکتر، پروفسور و ... به عنوان عضو کلینیک تبسم در سایت و یا وبلاگ های به غیر از سایت رسمی تبسم (با آرم ثبت شده به شماره ۱۸۲۱۱۸) غیرقانونی بوده و پیگرد قضایی خواهد داشت.

بیشتر بدانید
 
 
 
ارتباط با ما

تماس با ما

  • بزرگراه چمران – ابتدای باقرخان غربی – پلاک ۸۹ قدیم – ۲۶ جدید طبقه اول
  • طبقه اول پذیرش کلینیک تبسم
    دکتر روزبه کاظمی
  • کدپستی: ۱۹۶۴۶۳۵۶۱۱
  • info@tabassomclinic.ir
ارسال پیام